علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

......

1391/1/24 2:19
نویسنده : مامان کوچولو
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

نتوانستم برای این دلنوشته عنوانی انتخاب کنم......نوروز امسالمان هفت سین نداشت اما هفت طواف

عشق داشت و هفت سعی بین صفا و مروه!

روزمان را در جوار حرم نبوی نوروز کردیم.از پیامبر مهربانی ها خواستیم زندگیمان را همچون زندگی علی

ابن ابی طالب و زهرای مرضیه نماید انشاالله و فرزندانی همچون ذریه پاکشان به ما اعطا کند.

زبانم از گفتن احساس ان روزها قاصر است و دستم ناتوان ...ساعتها در مسجد الحرام به خانه ای زل

میزدم که هیچ نداشت و همه چیز داشت.

از هر رنگ و زبانی بودی فرقی نداشت در محضر یکتای عالم

همه کفن پوش و ملتمس به درگاهت امدیم ... اشک از چشم گنهکار ریختیم و در کنار مقام ابراهیم فریاد

کردیم:بار الهاااا به حرمت قدمهای ابراهیم گناهان مارا ببخش و این سفر بسیار روزیمان بگردان.امین!

حاجی کوچولوی من تو در این سفر عالی بودی ...ازت ممنونم و میخوام منو ببخشی اگه گاهی از خواب

بیدارت کردم و همراه خودم بردمت به زیارت

امیدوارم روزی دوباره به این سفر بری که درک عمیقی پیدا کرده باشی.......عزیزم سال نوی پر باری رو

برات ارزو میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مروارید مامان آوا
24 فروردین 91 12:00
آخخخخخخخخخخی اشکم دراومد چقدر یاد اونجا افتادم خیلی صفا داره وصف ناشدنی زیارتتون قبول باشه
مریم مامان پندار
24 فروردین 91 12:09
آمین فقط همینو میتونم بگم اونم با چشمای خیس......
مامان نخودی
24 فروردین 91 13:02
ملیحه جون زیارتتون قبول باشه و امیدوارم هر ساله باشه
شیما
24 فروردین 91 14:36
واقعا متن قشنگی نوشتی همینطور اشک ریختم و خوندم دلم پر زد واسه اینکه حداقل یکبار دیگه بتونم کعبه رو از نزدیک ببینم زیارتتون هم قبول باشه حاجی کوچولورم از طرف من ببوس
مامان ساینا
24 فروردین 91 16:33
زیارت قبول ملیحه جون. زیارت قبول حاج علی آقای کوچولو. انشاله هر سال سفر مکه باشی عزیزم.
نرگس(مامان امیرحسین)
24 فروردین 91 20:50
سلام ملیحه جون اول از همه زیارتت قبول باشه عزیزم با خوندن مطلب قشنگت اشک از چشمام سرازیر شد......... خیلی زیبا نوشتی خدا از گناهان هممون بگذره و این سفر روحانی رو قسمت همه آرزومندانش بکنه. آمیییییین
نهیر
25 فروردین 91 0:24
زیارت قبول فرشته کوچولو خوش به حالت خالههههه رفته بودی خونه خدا دردر؟ ببینی از خدا چی خواستی من میدونم که علی هم میدونست کجاست
یاسمن مامان رادین
25 فروردین 91 0:39
زیارت قبول عزیزم.
روشا...مامان ساینا
25 فروردین 91 0:43
الهی خدا همه مارو عاقبت به خیر کنه...ایشالا حاج علی گلم تو زندگیش موفق و سر بلند بشه زندگیتون پر از برکت و شادی ملیحه جان التماس دعا
گلاره
25 فروردین 91 0:57
حاج آقا شدنت مبارک عزیزمممممممم
صبا(مامان هومان جان)
25 فروردین 91 15:07
زیارتت قبول حاج علی اقا الهی دورت بگردم که رفتی زیارت خونه خدا خوش به سعادتت ملیحه جون زیارتت قبول عزیز دلم انشااله تو همه زندگیت خدا پشت و پناهتون باشه امیدوارم مارو یادت نرفته باشه دعا کنی گلم خیلی دلم هوای کعبه رو کرد با دیدن عکساش حاج علی اقا رو ببوس
ماما نرگس
27 فروردین 91 3:52
عزیزم زیارت قبول ... من مامان آبانم و وبلاگای قشنگ مامانای آبان و میخوام لینک کنم ... شمارو هم لینک میکنم اگه دوست داشتی لینکم کن...
مامان علی
29 فروردین 91 19:08
زیارتتون قبول ...........
سحر
2 اردیبهشت 91 1:03
عزیییییییییزمممممم....دلم پرکشید بخدا...نمیدونی چند روزه یاد روزای سفرم میوغتم و دلم هوای مسجدالحرام رو کرده.....الآن که عکساتو دیدم اشکم دراومد....قبول باشه الهی....
ازاده مامانه هانا
6 اردیبهشت 91 13:23
ملیحه جونم همون روز که عکس گذاشتی عکسای قشنگتو دیدم اما هر کاری کردم نشد نظر بزارم نگی بی معرفت بودمااااااااا. زیارتتون قبول علی اقای مام که حاج علی شد عشق خاله. چه سعادتییییی. منو یادت نرفت که؟؟؟ دعام کردی؟ دعا کن منم برم.
آی تک
9 اردیبهشت 91 9:29
زیارت قبول الهی آمین فقط همین با چشمای خیس ، خوشا به سعادتتون- التماس دعا
بهی
23 اردیبهشت 91 0:32
ملیحه عزیزم ممنونم بخاطر اشکهایی که از چشمام ریختی...
saba
31 خرداد 91 17:25
زیارتتون قبول باشه یاد اون سالها بخیر که هر سال میرفتم اما 3 ساله که خدا منو نطلبیده....